Instituto Galego de Promoción Económica

O Igape pon á túa disposición axudas destinadas á creación, consolidación e crecemento do teu proxecto.

O compromiso coa atención integral permítenos ofrecer axudas axustadas ás necesidades reais das empresas sen importar a súa forma legal ou tamaño.

 

Desburocratizar

O obxectivo é converter calquera trámite nun mero trámite

Video Desburocratizar

 

Chamada - Icono

Chámanos

900 815 151

Reúnete - Icono

Reúnete con nós

En liña ou presencial

Reacciona

Re-acciona é un programa do Igape en colaboración coa Axencia Galega de Innovación (Gain) que comprende un esquema de servizos de mellora da competitividade empresarial, nacido para capacitar ás pemes ante os novos retos do mercado, dotándoas dun valor engadido que permita acelerar os seus procesos de mellora e incorporar novos coñecementos ás súas estruturas.

O programa dispón dun total de 13 servizos arredor de tres eixes de competitividade: a análise, a optimización e a estratexia.

 

Requisitos para a solicitude

  • A solicitude deberá realizarse necesariamente a través da entidade colaboradora que o solicitante escolla para a prestación do servizo
  • Contar cun centro de traballo en Galicia
  • Ter condición de peme
  • Contar con mínimo 3 traballadores no ano anterior á solicitude (excepto no servizo de Apoio para empresas emerxentes innovadoras)
  • Para o servizo de Desenvolvemento estratéxico integral de empresa, deben ter realizado un informe previo de análise
  • Os servizos serán prestados pola entidade colaboradora que elixa o solicitante de entre as seleccionadas para cada servizo
  • A entidade colaboradora elixida será a responsable de:
    • Avaliar, de xeito previo á solicitude, os requisitos das entidades solicitantes e da viabilidade e eficacia da execución do servizo
    • Realizar ante o Igape os trámites de solicitar a axuda
    • Xustificar a axuda ante o Igape

 

 

Importe e horas dos servizos

O importe definido para cada tipo de servizo e as horas determínanse segundo o seguinte esquema:

DenominaciónNº aproximado de horasImporte do servizo (sen IVE)Custo para a empresa (sen IVE)
Categoría 1. Análise e avaliación competitiva 60 horas 3.780 € 756 €
Categoría 2. Optimización e mellora competitiva 85 horas 5.355 € 1.071 €
Categoría 3. Estratexias de competitividade avanzada 100 horas 6.300 € 1.260 €

 

 

Tipos de servizos

Información xeral - Icono

Análise e avaliación competitiva

  • Análise do potencial competitivo e primeiras accións de mellora
  • Xestión financeira e procura de financiamento
  • Protección da innovación
  • Asesoramento para o financiamento da innovación, servizo parcial
Lexislación sobre transparencia - Icono

Optimización e mellora competitiva

  • Desenvolvemento estratéxico integral da empresa
  • Análise do cumprimento normativo e os riscos laborais (Compliance)
  • Asesoramento para o relanzamento comercial
  • Deseño e lanzamento de produtos e servizos innovadores
  • Protección da innovación (modalidade A), servizo completo
  • Apoio para empresas emerxentes innovadoras
  • Consultaría modular para pemes en captación, retención e xestión de talento
Asesoramento - Icono

Estratexias de competitividade avanzada

  • Circularización e optimización dos procesos de produción e cadea loxística
  • Preparación de procesos certificables
  • Desenvolvemento dunha estratexia de integración ESG na peme: impulsa da empresa cara a sustentabilidade e a creación de valor
  • Asesoramento para o financiamento da innovación, servizo completo

 

 

Servizos Re-acciona e presentacións das entidades colaboradoras

A análise do potencial competitivo (APC) estudará os diversos factores que definen a capacidade da empresa para competir no mercado, en canto á estrutura de negocio, dos procesos e da cultura organizativa. O resultado debe ser un informe en que se establece a posición actual competitiva da empresa e se dan as pautas que cómpre seguir para a súa mellora.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 60 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 3.780 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 756 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

OBZ

Tel: 881 977 196
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Valora

Tel: 981 160 310
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Neste servizo, a partir da análise da situación da empresa mediante a APC -ou por outro medio equivalente-, elaborarase de maneira conxunta coa empresa un proxecto de futuro para ela que a provexa dos plans necesarios para acadar o seu obxectivo. Tras a elaboración do proxecto de futuro e os correspondentes plans de mellora, con este servizo a entidade colaboradora deberá acompañar a empresa durante todo o proceso e executar, polo menos, un plan de mellora transversal.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 85 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 5.355 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.071 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

DPI Estrategia

Tel: 656 662 292
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Elige Plus

Tel: 986 95 38 44
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

O obxectivo deste servizo é axudar as pequenas e medianas empresas a establecer e fortalecer os seus programas de cumprimento normativo, coñecido como Compliance, para aliñar o comportamento de todos os membros da organización cos principios éticos de boas prácticas corporativas e a filosofía de mellora continua, co obxectivo de evitar riscos legais ou financeiros e mellorar a reputación e a confianza da empresa

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 85 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 5.355 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.071 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

Alén Asesores

Tel:886 99 00 33
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Norquality

Tel: 981 17 43 81
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

O obxectivo deste servizo é axudar as pequenas e medianas empresas a optimizar as súas estratexias de captación, fidelización e xestión de talento, como recurso vital para o crecemento e o éxito de calquera organización. Así mesmo, o alcance deste servizo debe estar orientado a definir as políticas de contratación, formación, promoción e retribución da empresa.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 85 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 5.355 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.071 €

A continuación pode descargar a presentación da entidade colaboradora deste servizo:

PFS Grupo

Tel:981 530 566
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

O obxectivo deste servizo é axudar as pemes na integración das consideracións ambientais, sociais e de gobernanza (ESG) na súa estratexia e operacións, coa intención de lograr un desempeño sustentable e xerar valor a longo prazo. Este servizo permitirá incrementar a capacidade das pemes para incorporar a sustentabilidade como elemento estratéxico da súa xestión, como fonte de vantaxe competitiva no mercado e avanzar cara a un crecemento responsable.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 100 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 6.300 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.260 €

A continuación pode descargar a presentación da entidade colaboradora deste servizo:

Valora

Tel: 981 160 310
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

O servizo debe basearse na análise da condición económico-financeira da empresa, establecendo e optimizando as súas necesidades financeiras a curto e medio prazo, e formalizándoas nun plan de mellora da xestión financeira.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 60 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 3.780 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 756 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

Alén Asesores

Tel: 886 99 00 33
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Arxon Estrategia

Tel: 881 99 89 25
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Especialmente adaptado a empresas que xeren produtos industriais, o servizo deberá adaptar á realidade da empresa esquemas de produción que melloren o seu traballo.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 100 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 6.300 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.260 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

Inova

Tel: 986 22 71 35
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Team & Time

Tel: 981 978 786
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

No caso de que se detecte unha debilidade na comercialización de produtos derivada da escasa formalización dos procedementos de comercialización, será preferente a execución deste servizo. O obxectivo é revitalizar a estratexia comercial da empresa e lograr un crecemento sustentable.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 85 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 5.355 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.071 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

DPI Estrategia

Tel: 604 037 721
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

EOSA

Tel: 986 419 922
Email:Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

O servizo consiste na análise dos procesos operativos da empresa e a implementación dun modelo de xestión baseado en procesos.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 100 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 6.300 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.260 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

Norquality

Tel: 981 174 381
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

PFS Grupo

Tel: 681 309 948
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

O servizo de consultoría para startups é un enfoque personalizado e adaptable que brinda orientación e apoio a empresas emerxentes innovadoras en diversas áreas clave. Este servizo adáptase ás necesidades e etapa de desenvolvemento específicas de cada startup, e brindar un apoio experto e personalizado para axudar a superar desafíos, maximizar oportunidades e lograr o crecemento e éxito.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 85 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 5.355 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.071 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

EOSA

Tel: 986 419 922
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Inova

Tel: 986 22 71 35
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

O obxectivo deste servizo é promover a implantación de metodoloxías de deseño para a súa xestión estratéxica, deseño para a innovación, co obxectivo de desenvolver novos produtos, novos servizos e novos procesos de negocio nas pemes galegas, a través do uso de metodoloxías de deseño estratéxico.

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 85 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 5.355 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.071 €

A continuación pode descargar a presentación da entidade colaboradora deste servizo:

Innplica

Tel: 744 471 461
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

O obxectivo deste servizo é fomentar a protección da propiedade industrial en Galicia, tanto a nivel nacional como internacional, para garantir a plena explotación dos resultados das nosas innovacións mediante o impulso da protección das innovacións técnicas (invencións) e as creacións de forma (deseños industriais), así como topografías de semicondutores. Así mesmo, admitirase o rexistro de signos distintivos (marcas e nomes comerciais) no caso de non existir inventiva suficiente para a protección da innovación antes mencionada.

O servizo debe basearse nunha análise previa de antecedentes (estudo do estado da arte) para coñecer as posibilidades de rexistrabilidade e para deseñar a estratexia de protección dirixida á obtención dos títulos de propiedade industrial adecuados para mellorar a competitividade e explotación dos resultados da investigación, o desenvolvemento tecnolóxico e a innovación. Do mesmo xeito, analizarase a idoneidade de protección polas vías do segredo industrial como mecanismo complementario ou alternativo á protección industrial.

O servizo parcial consta de:

  • Nº aproximado de horas: 60 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 3.780 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 756 €

O servizo completo (modalidade A) consta de:

  • Nº aproximado de horas: 85 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 5.355 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.071 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

Álvarez Real

Tel: 982 280 258
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Este servizo debe basearse nunha análise previa do desempeño innovador da peme beneficiaria, para posteriormente establecer unha estratexia dirixida á obtención de financiamento para as súas actividades de I+D+i, en especial a través do sistema nacional de incentivos fiscais.

Será fundamental definir un informe de innovación no cal se reflictan tanto os obxectivos definidos, as actuacións en innovación que poden impulsar a competitividade da empresa, a súa priorización e posible planificación, como os recursos económicos e persoal preciso para a súa posta en marcha.

En canto aos procesos puramente operativos, a empresa debe establecer directrices claras para unha eficaz xestión de ideas, formación en I+D+i, busca de persoal de I+D+i, detección de necesidades para definir formación específica en innovación, busca de financiamento e investimento privado. Isto posteriormente transformarase en desenvolvemento de proxectos que conduzan a resultados que acheguen valor comercial e competitivo á empresa.

O servizo parcial consta de:

  • Nº aproximado de horas: 60 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 3.780 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 756 €

O servizo completo consta de:

  • Nº aproximado de horas: 100 horas

  • Importe do servizo (sen IVE): 6.300 €

  • Custo para a empresa (sen IVE): 1.260 €

A continuación pode descargar as presentacións das entidades colaboradoras deste servizo:

Euro Funding

Tel: 981 14 25 85
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Innplica

Tel: 744 471 461
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

BANNER Gallego Inglés

 

A XIV edición da Semana Internacional Contract Galicia está a piques de chegar! Vémonos o próximo 23 de outubro no Boutique Hotel Noa, Santa Cruz, Oleiros, un referente da colaboración entre empresas e profesionais galegos do Canal Contract. The 14th edition of the International Contract Week Galicia is almost here! We’ll see you on October 23 at the Boutique Hotel Noa, Santa Cruz, Oleiros, a prime example of collaboration between Galician Contract Channel companies and professionals.

A xornada central do día 23 traerache as últimas tendencias e oportunidades de negocio internacionais da man de recoñecidos prescriptores. Durante os días 23 e 24, as empresas participantes poderán reunirse con expertos e poñentes para afondar en temas de interese. The main event on the 23rd will bring you the latest global business trends and opportunities with renowned experts. On October 23 and 24, participating companies can meet with advisors and speakers to explore specific areas of interest.

Debido á alta demanda, pechouse o prazo para solicitar reunións, pero aínda te podes inscribir no evento. Due to high demand, the meeting request period is now closed, but you can still register for the event.

Consulta aquí o programa completo. Inscríbete aquíCheck out the full program here. Register here.

NOTA IMPORTANTE: Lembra que é obrigatorio asistir o 23 de outubro para poder participar nas reunións B2B. IMPORTANT NOTE: Please remember that attending the event on October 23 is mandatory for participating in B2B meetings.

 

Poñentes xornada 23 de outubro Speakers for the 23rd October session

 

Javier_Cámara_2022.png

David Cámara Navarro. UNEX

Director de UNEX. Precursor do Canal Contract en España e Latinoamérica/Caribe. Cunha ampla experiencia liderando programas de internacionalización no sector. A súa experiencia inclúe o desenvolvemento e liderado de programas innovadores que fomentan a cooperación empresarial e o coñecemento. Actualmente, dirixe a Asociación Empresarial do Hábitat, liderando a rede máis destacada no sector Contract.

Director of UNEX. A forerunner of the Contract Channel in Spain and Latin America/Caribbean, with extensive experience leading internationalization programs in the sector. His expertise includes developing and leading innovative programs that promote business cooperation and knowledge sharing. He currently directs the Habitat Business Association, leading the most prominent network in the Contract sector.

Joan_Maria_Freixes.png

Emilio Pérez | Marriot internacional

Líder de deseño global para Marriott International. Responsábel da xestión de proxectos arquitectónicos na rexión de América Latina e o Caribe. Cunha carreira de máis de 30 anos na industria da hospitalidade, Emilio especialízase no deseño e execución de proxectos de luxo. É membro do equipo executivo rexional de Marriott International, e supervisa o deseño de novos hoteis e renovacións.

Senior Continent Leader for Marriott International. Responsible for managing architectural projects in the Latin America and Caribbean region. With a career spanning over 30 years in the hospitality industry, Emilio specializes in luxury project design and execution. He is a member of Marriott International's regional executive team, overseeing the design of new hotels and renovations.

Javier Posse

Javier Posse Muñoz | Furtivo

CEO e fundador de Furtivo. Consultora boutique especializada en proxectos de hospitality a nivel global. Antes de fundar Furtivo, Javier foi Director de Arquitectura e Deseño no Radisson Hotel Group, onde liderou a creación de estándares técnicos de marca. Furtivo ten xestionado máis de 100 proxectos hoteleiros a nivel internacional, traballando con grandes cadeas como Marriott, Hyatt e Radisson.

CEO and founder of Furtivo. A boutique consultancy specializing in global hospitality projects. Before founding Furtivo, Javier was Director of Architecture and Design at Radisson Hotel Group, where he led the creation of brand technical standards. Furtivo has managed over 100 hotel projects internationally, working with major chains such as Marriott, Hyatt, and Radisson.

Carolina Almeida

Carolina Almeida | AMARILLA CONSTRUCTION

Xestora de proxectos en Amarilla Construction. Cunha ampla experiencia en proxectos de deseño e construción de luxo, Carolina traballa para clientes finais e desenvolvedores inmobiliarios. Dirixe proxectos de carácter residencial e comercial, integrando equipos globais e tecnoloxía avanzada.

Project manager at Amarilla Construction. With extensive experience in luxury design and construction projects, Carolina works for final clients and real estate developers. She leads residential and commercial projects, integrating global teams and advanced technology.

Liliana Gutiérrez

Liliana Gutiérrez | STUDIOSUR

Socia cofundadora e directora creativa de STUDIOSUR. Fundada en 2006, a firma especialízase en deseño de interiores, creando espazos que ofrecen experiencias sensoriais e emocionais. En 2023, Liliana foi seleccionada como unha das 50 persoas do ano pola revista Axxis, e no 2024 foi recoñecida entre as 20 Colombianas máis destacadas en arquitectura e deseño.

Co-founder and creative director of STUDIOSUR. Founded in 2006, the firm specializes in interior design, creating spaces that offer sensory and emotional experiences. In 2023, Liliana was selected as one of the 50 people of the year by Axxis magazine, and in 2024 she was recognized among the 20 most outstanding Colombian women in architecture and design.

 

Teresa Arribas | Aman Resorts

Xestora de deseño en Aman Resorts. Encárgase do deseño de hoteis de luxo e da coordinación entre diferentes equipos de operacións e restauración. Aman Resorts, fundada en 1988, transformou o aloxamento boutique de luxo, combinando a súa elegancia con programas de benestar e tratamentos holísticos.

Design manager at Aman Resorts. She is responsible for the design of luxury hotels and coordinates between different operational and catering teams. Aman Resorts, founded in 1988, transformed luxury boutique accommodation, combining elegance with holistic wellness programs and treatments.

 Jane Moyses

Jane Moyses | Belmond UK Limited

Directora de aprovisionamento en Belmond UK Limited. Xestiona relacións estratéxicas con provedores, con especial atención á artesanía local e a sustentabilidade. Jane lidera o programa de renovación global de Belmond, cunha colección de 46 propiedades en 26 países.

Director of procurement at Belmond UK Limited. She manages strategic supplier relationships, with a strong focus on local craftsmanship and sustainability. Jane leads Belmond's global renovation program, with a collection of 46 properties across 26 countries.

 tomás piquero

Tomas Piquero | John Moriarty and Associates

Xestor de proxectos en John Moriarty and Associates. Cunha sólida experiencia en proxectos complexos de construción, Tomas ten liderado proxectos de torres multifamiliares de luxo e laboratorios de ciencia avanzada en Estados Unidos.  A súa carreira inclúe 20 anos de traballo no sector.

Project manager at John Moriarty and Associates. With a solid background in complex construction projects, Tomas has led projects for luxury multifamily towers and advanced science laboratories in the United States. His career spans 20 years in the field.

 pedro lamy

Pedro Filipe Rocha Lamy | Grupo Pestana

Director de Construción no Grupo Pestana, onde leva 21 anos traballando. Comezou como enxeñeiro de obra na construción de desenvolvementos turísticos e hoteleiros, e hoxe desempeña o cargo de Director de Construción. É responsable do desenvolvemento de proxectos e a construción de hoteis e resorts no Grupo Pestana.

Construction Director at the Pestana Hotel Group, where he has been working for 21 years. He started as a site engineer in the construction of tourist and hotel developments and now serves as Construction Director, overseeing the development and construction of hotels and resorts at the Pestana Hotel Group.

 diego gronda

Diego Gronda | Studio Gronda

Diego Gronda é un deseñador internacional con máis de 20 anos de liderado nos campos da arquitectura e o interiorismo.Gronda é unha firma de deseño internacional, dinámica e polifacética que crea experiencias e ambientes únicos en todos os campos da arquitectura, interiorismo, deseño industrial e de experiencias. Os servizos que prestan inclúen: Arquitectura, Interiorismo, Deseño Industrial e de Experiencias, Branding e Deseño de Imaxe Corporativa, Deseño de Equipamento e Decoración a medida, Arte + Styling.

Diego Gronda is an international designer with over 20 years of leadership in the fields of architecture and interior design. Gronda is a dynamic and multifaceted international design firm that creates unique experiences and environments in all areas of architecture, interior design, industrial and experiential design. The services they offer include: Architecture, Interior Design, Industrial and Experiential Design, Branding and Corporate Image Design, Custom Furniture Design and Decoration, Art + Styling.

 diego gronda

Alexandra Sinausía | OM3

Xerente de compras con ampla experiencia en todos os aspectos de compras, relacións con propietarios, negociacións con provedores, planificación da cadea loxística e xestión de orzamentos. Experiencia directa na xestión de materiais, cantidades e equipos operativos (VOS&e) así como mobles, accesorios e equipos (FF&e) para a subministración á industria hostaleira, fundamentalmente hoteis internacionais de cinco estrelaS.
Como Xerente de Compras de FF&E & VOS&E e xunto a todo o equipo de OM3, podemos garantir que a nosa empresa será un socio de confianza no sector da hotelaría. Actuando como representante da propiedade durante todo o proxecto, de principio a fin e asegurando unha decisión de investimento sensato, a súa materialización a través da xestión e coordinación de todos os aspectos e intereses do proxecto. En nome do Cliente, tomamos o control do proceso de FF&e, desde a avaliación da documentación ata o orzamento inicial, a sala piloto, a aprobación do orzamento, a licitación competitiva, a administración de compras, a axilización, a supervisión da instalación e, finalmente, entrega de todos os FF&e e o Manual de Ou&M do hotel.

Procurement manager with broad experience in all aspects of procurement, owner relations, vendor negotiations, logistics chain planification and budget management. Direct experience with preparing bill of quantities and materials for Operating Supplies & Equipment (OS&e) and Furniture, Fixtures & Equipment (FF&e) in the hospitality industry, mostly with five-star international hotel brands. Working as a FF&E & OS&E Procurement Manager in OM3, we can guarantee that will be a trusted partner for hotel development, who will act as a representative of the property throughout the project, from start to finish, ensuring a sensible investment decision and ensuring its materialization through the management and coordination of all aspects and interest of the draft. On behalf of the Client, we take control of the FF&e process from documentation assessment through to initial budgeting, model-room and budget approval, competitive bidding, purchasing administration, expediting, installation supervision and finally through to deliver and handover of all FF&e and the hotel´s O&M manual.

 Pablo Martínez Gómez

Pablo Martínez Gómez | Cortizo

Pablo Martínez Gómez é o Director de Prescrición de CORTIZO, lidera un equipo especializado en proporcionar asistencia a arquitectos e enxeñeiros nos seus proxectos con solucións a medida cun apoio técnico integral. Máis aló dun simple servizo técnico, trátase dunha asistencia técnica personalizada con ampla experiencia e formación en solucións arquitectónicas avanzadas.

Pablo Martínez Gómez is the Director of Specification at CORTIZO. He leads a team specialized in providing assistance to architects and engineers in their projects with tailored solutions and comprehensive technical support. Beyond just a technical service, it is a personalized technical assistance with extensive experience and training in advanced architectural solutions

 

Non deixes de consultar o vídeo presentación do sector CONTRACT GALICIA. Don't forget to check out the presentation video of the CONTRACT GALICIA sector.

Máis información de interese: More relevant information:

Con periodicidade anual e dende 2011 vense celebrando a Semana Internacional Contract Galicia co obxectivo de achegar as tendencias e oportunidades de negocio internacionais e promover a reunións e networking entre as empresas do sector e nomeados prescriptores internacionais, poñendo a Galicia no punto de encontro.

A XII edición da Semana Internacional Contract Galicia de este ano xa está chamando á porta,  o evento como ven sendo habitual contará con duas partes:

Xornada Inaugural o día 17 de Outubro 2022 no Parador Costa da Morte (Muxía), edificio arquitectónico de gran singularidade e bo exemplo da colaboración industrial e de servizos de empresas e profesionais galegos vinculados ao Canal Contract.

Xornada de networking e reunións individuais entre empresas e cos prescriptores e relatores participantes, os días 17-18 de Outubro 2022 en Muxía e en Santiago de Compostela respectivamente.

Estamos a cerrar o programa pero xa podemos confirmar a participación dos seguintes expertos internacionais

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.